JAK ZAMIENIĆ TRUDNĄ ROZMOWĘ W PRZYJAZNY DIALOG?
Wierzę, że bazą budowania relacji między ludźmi jest komunikacja. To, w jaki sposób się porozumiewamy i co z tego wynika decyduje o jakości naszych relacji. Nie chodzi o to, aby tylko mówić, ale ważne jest w jaki sposób przekazujemy to, co dla nas ważne, tak aby być zrozumianym i usłyszanym. Dopóki rozmawiamy na neutralne tematy, bądź zgadzamy się z sobą i mamy podobne poglądy, to słowa płyną wartko. Co jednak robić, kiedy chcemy podjąć rozmowę na temat, którego unikamy, bądź który może wywołać spore emocje? Jak rozpocząć rozmowę? Jak prowadzić dialog, a nie kłótnię?
Odpowiedzi na te pytania i inne ważne dylematy znajdą się podczas cyklu 4 warsztatów TRUDNE ROZMOWY
Reaktywuję warsztaty, które już kiedyś gromadziły spore ilości osób.
Warsztaty będą się odbywały w 4 kolejne środy (od 27 września do 18 października) w godz. 18-21.
Warsztat dla wszystkich osób, które chciałyby szukać porozumienia z drugim człowiekiem poprzez rozwijanie swoich umiejętności komunikacji w oparciu o metodę Porozumienia Bez Przemocy (NonViolent Communication). Podczas kolejnych spotkań będzie odrobina teorii i sporo praktyki zmierzającej do tego, aby trudne tematy poruszane w różnych sytuacjach życiowych mogły być omawiane w atmosferze spokoju i zaufania.
Szczegóły znajdziecie w wydarzeniu na FB: https://www.facebook.com/events/114149915942600/?ref=br_rs
Jeśli potrzebujesz więcej informacji ode mnie to proszę pisz: niec.ewa@gmail.com
Harmonogram warsztatów:
I warsztat 27 września (godz. 18-21):– „Trudne rozmowy z najbliższymi: część I rozmowy o finansach i pracy”. Jak poruszać trudne tematy i czuć się wysłuchanym i zrozumianym?
II warsztat 4 października (godz. 18-21):– „Trudne rozmowy z najbliższymi: część II rozmowy o ważnych wydarzeniach i zmianach”. Jak podejmować decyzje i brać za nie odpowiedzialność bez obawy o konsekwencje?
III warsztat 11 października (godz. 18-21):– „Trudne rozmowy w pracy (ze współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, klientami)”. Czy empatia w pracy jest możliwa? Jak rozmawiać, jak słuchać, jak powiedzieć „Nie” i czuć się bezpiecznie.
IV warsztat 18 października (godz.18-21): – „Jak słuchać i jak mówić, aby słowa nie raniły” Jak słuchać krytycznych słów, aby nie raniły i jak reagować, żeby nie ranić, po to by dokonywać wyboru reakcji najbardziej pomocnej sobie i innym w trudnej sytuacji oraz mieć poczucie wpływu i brania odpowiedzialności za własne wybory.
Prowadząca:
Ewa Nieć www.ewaniec.com
Trener rozwoju osobistego i biznesu oraz coach biznesowy i osobisty. Pracuje dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Zaangażowana w budowanie relacji opartych na komunikacji. Wspiera innych w odkrywaniu swojego potencjału. Nieustannie podąża własną ścieżką rozwoju osobistego, wychodząc z założenia, że wciąż może odkrywać nowe obszary wiedzy i rozwijać swoje umiejętności.
Zgłoszenia: niec.ewa@gmail.com lub tel.: 604456232
Inwestycja: pojedynczy warsztat 90 zł, 4 warsztaty: 300 zł.
Konieczna jest rezerwacja miejsca na warsztatach.