Coachu, serwisuj ze mną skrzydła 1 marca 2018

Od ponad roku jestem pod wrażeniem inicjatywy Beaty i Ani, które raz na miesiąc zapraszają coachów na rozwojowe spotkania, mające na celu podniesienie kompetencji coachingowych oraz wsparcie w codziennych wyzwaniach w pracy z klientami.

To miejsce wymiany doświadczeń, dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, dyskusji o narzędziach coachingowych, skomplikowanych procesach i możliwość poszerzenia swojego warsztatu o różne podejścia coachingowe. Atmosfera spotkań zachęca do aktywności. Nie ma nic cenniejszego niż możliwość wzajemnego inspirowania się i czerpania od siebie nawzajem.
Na spotkania przyciąga mnie ciekawość pracy innych coachów, możliwość usłyszenia ich doświadczeń oraz szansa na rozwój mojego warsztatu, na czym mogą skorzystać moi klienci. Krótko mówiąc, staram się serwisować moje skrzydła coachingowe w doborowym towarzystwie regularnie.

Tym razem Ania i Beata postawiły przede mną wyzwanie poprowadzenia najbliższego Serwisowania, które odbędzie się w czwartek 1 marca. Podzielę się swoim doświadczeniem w korzystaniu z idei NonViolent Communication w pracy z klientami. Skupimy się w szczególności na potrzebach klienta i strategiach zaspokajania tych potrzeb. Są sytuacje, kiedy narzędzia, które czerpię z NVC bardzo służą klientowi i tym chcę się dzielić na najbliższym spotkaniu.

https://www.facebook.com/events/1988412511477924/